About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 5 maart 2012

The bond between sisters is...



Deze layout heb ik al iets meer dan een jaar geleden gemaakt en volgens mij heb ik hem hier nog niet laten zien...Werd hoog tijd haha.. De foto's zijn gemaakt toen ik met mijn moeder en zus een dagje naar Paper and Pictures in Doorn waren geweest en onderweg langs een landweggetje een kar met pompoenen tegen kwamen. We konden het niet laten om de auto even te parkeren en een paar foto's te schieten. Dit is er eentje van.





Liefs,

5 opmerkingen:

Jenny zei

Mooie lo.
En die spontane foto's vind ik geweldig.
Groetjes Jenny
Hopelijk zijn de problemen op dit blog verholpen

Jenneke zei

Leuke layout! Vooral de wolkjes, die maken het helemaal áf!
En hoe kun jij nou weten waar die bloemen voor bestemd zijn ;-)???

XXXJenneke

Unknown zei

Erg mooie LO, heldere kleuren in een combi die ik niet snel zou kiezen, maar als ik hem zo zie prachtig vind. Dank voor de inspiratie.

Henriëtte zei

Wat een gave lo........de wolkjes vind ik echt super!!

Petra zei

Prachtige lay-out, mooi papier heb je er voor gebruikt